سلام جواب آزمایش خواهرم خوبه ؟

تصویر
۲ پاسخ

ویتامین دی پایینه.بگو دوز ۱۰۰۰ یه بار با ناهار یه بار شام بخوره.هیچ ضرری نداره

سلام اره خوبه ویتامین دی رو مرزه بگو بخوره حتما

سوال های مرتبط

مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان حناس مامان حناس ۱۱ ماهگی
مامان پسر کوچولو👶 مامان پسر کوچولو👶 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تبسم و علیهان مامان تبسم و علیهان ۲ سالگی
مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری