بسلامتی عزیزم😍قدمش پر از خیر و برکت باشه واستون
بسلامتی عزیزم ان شاالله قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون 🥹😍
تا چند سانت دردش قابل تحمله ؟؟؟
وقتی بچه وارد واژن بشه درد بیشتر یا وقتی ک از دهانه رحم داره رد میشه و بازش میکنه ؟؟؟
اپیدورال استفاده کردی ؟؟؟
قبلش ورزش و پیاده روی داشتی ؟؟؟
بخیههای واژن خیلی اذیت میکنن ؟؟ مراقبتش سخته ؟؟
برگردی عقب بازم طبیعی زایمان میکنی ؟؟؟
دردش رو برامون توصیف کن؟ تایم اصلی دردش چقد هست؟ قبلش ورزش داشتی؟ الان که زایمان کردی درد داری؟ مشکلی چیزی؟ لطفا واقعی بگو که ادم بتونه تصمیم بگیره
کدوم بیمارستان بودی
چطوری بود دردش؟ چندتا بخیه خوردی و قابل تحمله درد بعد از زایمان واسه سرویس و نشستن اینا آدم اذیت نیست؟
سلام عزیزم به مبارکی سلامتی تندرستی انشالله
اول این ک کدوم بیمارستان زایمان کردی از روش اپیدروال هم استفاده کردی یا نه
و بعدش این ک چند طول کشید از شروع دردت تا زایمان
مبارکه عزیزم. راضی بودی از زایمانت ماما خصوصی داشتی یا نه؟
کیسه آب سوراخ شد یا درد داشتی ک رفتی بیمارستان؟ ورزش و پیاده روی هم داشتی؟
اگه بدنتو برش زدن احساس کردین ؟ بعد بخیه زدن
چقد طول کشید؟
زایمان اولتون بود ؟
برمیگشتید طبیعی زایمان میکردید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.