۵ پاسخ

من میترسم شربت آد بدم جرب میترسم تو گلوش بمونه یکار کنم الان دوهفتشه ندادم بهش

به من گفته ۱ سی‌سی صبح و ۱/۵ سی سی شب بدم

دکتر گفت دوسیسی صبح ناشتا دو سیسی شب قبل شیر ولی من نمیدم حس میکردم تاثیری نداره فقط داره بدتر میکنه رفلاکسشو البته این حس من بود خیلیا استفاده میکنن

منم ميدم ساشه رو بريز توش كامل حل كن بعد با سرنگش دو سي سي بايد بهش بدي صبح ناشتا
دكتر به من اينجوري گفت

اره .دکتر بچم گفت نیم سی سی بدم بهش .هر دوازده ساعت .
پودرشو بریز داخل حلالش

سوال های مرتبط