۶ پاسخ

عزیزم مبارک باشه ❤️❤️❤️

ای جونم مبارکه عزیزم
علائمی نداشت؟

مبارک باش

دیگه تا ی هفته دیگه کامل در میاد

وای ینی منم باید تا 8 ماهگی صبرکنم تا دربیاد😩😩

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

سوال های مرتبط