۳ پاسخ

سلام عزیزم دختر منم درگیرش بود از ۱ سال و نیم بسته شد پماد میزدم باز میشد باز بسته میشد تا ۳ سالگی پماد میزدم ولی بعد از اون دیگه دخترم نذاشت پماد بزنم خیلی نگرانش بودم منم دکتر زنان بردم گفتم باید جراحی بشه بعد از یه متخصص اطفال پرسیدم گفت نه نیاز به جراحی نیست خودش باز میشه الان با اینکه خیلی وقته پماد نزدم ولی خداراشکر دیدم بازه نمیدونم چرا دکتر زنان گفت جراحی ولی متخصص اطفال گفت نیاز نیست انشاالله که باز بمونه و جراحی نخوان طفلیا گناه دارن از الان برن زیر تیغ جراحی تن همه بچه ها سالم و سلامت باشه انشاالله

من داشت با پماد بازش کردم اسفند ماه بود براش تا 10 روز پماد زدم باز شد الان نگاه میکنم خوبه ولی باز میترسم بسته بشه

سلام هدا جان .حالت چطوره ؟ جانان خانم خوبه ؟ چیشده ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی