من ۲۲هفته حس کردم
من ۲۲هفته تازه حس کردم نگران نباش
اره عزیزم طبیعیه منم همینطورم نگران نباش
من توبارداری دومم بعداز۷ ماهگی متوجه شدم
منم تازه ۴ روزه حس میکنمنگران نشو
من هموز چیزی حس نکردم
سلام منم همینطور با اینکه جفتم خلفی 🫤
منم نمیفهمم نگران نباش تنها نیستی😃😃
بله .من از ۲۶ و ۲۷ هفته کم کم شروع شد
منم نمیفهمیدم عزیزم تازه شدم ۲۲ دارم ی چیزایی حس میکنم
اخرایی ۲۱ شروع میشه تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.