۱۰ پاسخ

من ۲۲هفته حس کردم

من ۲۲هفته تازه حس کردم نگران نباش

اره عزیزم طبیعیه منم همینطورم نگران نباش

من توبارداری دومم بعداز۷ ماهگی متوجه شدم

منم تازه ۴ روزه حس میکنم‌نگران نشو

من هموز چیزی حس نکردم

سلام منم همینطور با اینکه جفتم خلفی 🫤

منم نمیفهمم نگران نباش تنها نیستی😃😃

بله .من از ۲۶ و ۲۷ هفته کم کم شروع شد

منم نمیفهمیدم عزیزم تازه شدم ۲۲ دارم ی چیزایی حس میکنم
اخرایی ۲۱ شروع میشه تقریبا

سوال های مرتبط