۴ پاسخ

قشنگی قشنگه عزیزم ولی اگ برا مراسمی میخاین این ورزشیه بدرد پارک و بیرون میخوره ن مراسم

سلام آره عزیزم خیلی قشنگه به نظر من هیچ مشکلی نداره برای فردا لباس دیگه

آره
اما به درد عزاداری نمیخوره
تو آفتاب دست و پاهاشون میسوزه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان بچه هام😁 مامان بچه هام😁 ۶ سالگی
مامان امیرعباس😘 مامان امیرعباس😘 ۶ سالگی
مامان آناهیتا مامان آناهیتا ۶ سالگی