۱۴ پاسخ

دختر من قد 107 وزن 15 و نیم با لباس

دختر منم قد ۱۰۴ وزن ۱۵ و نیم گفتن وزنش پایینه تو نمودار ۴ سالگی باید ۱۶ باشه

نه خیلی خوبه نرماله

دختر من 109 قد. و 18 هم وزنش

پسر منم ۱۵ و ۱۰۱ کمه قدش حس میکنم . کلا ریزه یعنی . نگاه کنی انگار سه سالشه

خیلی خوبه که دخترمن 4سالو2ماهشه وزن11/900قد98

پسر من ۱۵ بود با قد ۱۰۳

۱۰۷ قد ۲۰ ونیم وزن

عالیه
دختر من ۱۴ با قد ۹۸

الان قدش ۹۸/۵ هستش
وزنش ۱۵

وزن 12قد100

۱۰۱
۱۶

دختر من، ۱۵کیلو وزنش
۱۰۶قدش بود

خیلی خوبه هم قد هم وزن

سوال های مرتبط

مامان ❤️امیرعلی ❤️ مامان ❤️امیرعلی ❤️ ۴ سالگی