بچم امروز همش تو واژنمه بشدت درد میکنه حرکتاش چکار کنم🥺

۵ پاسخ

چون سرش رو به پایینه رو واژنت فشار میاد نگران نباش

دیگه باید تحمل کنی از این به بعد بیشتر میشه خودتو اماده کن 😅

دیگه باید تو این هفته ها جای نهاییش رو مشخص کنه احتمالا سفالیک هست که رو واژن فشار میاره نگران نباش منم همینطوری بودم رفتم سونو دیدم حالت سفالیک شده یعنی سرش به سمت پایین هست

نه عزیزم بیرون که نمیاد منم بعضی شبها تو واژنم هست رو مثانه ام خیلی سخته

من همش تو پهلوم بود پدرم رو دراورداینقدر که دنده هام درد میکنه 🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط