۷ پاسخ

رفلاکس داره عزیزم ببر متخصص

عزیزم ممکنه رفلاکس باشه ، دکتر ببر که اگه مشکلش زیاده دارو بدی بهش هم خودت راحت میشی هم بچه

اگر قبل یا بعد بالا اوردن گریه نمیکنه تا یه حدی بالا اوردن طبیعیه
ولی اگر خیلی نگرانی برو دکتر

همش آبکی بالا میاره خیس خیس میشه😔

شیر اضافس اون چیزی نیس

مشکل منم هست میخوام ببرمش دکتر خسته شدم دیگه

رفلاکس نداره

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی