پسرم شیر میخورع ی کم بالا میارع طبیعیه

۴ پاسخ

زیاد میخوره اضافه شیر رو بالا میاره چیزی نیس

از کنار دهنش اگ میریزه عادیه

اره طبیعی

رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی