۴ پاسخ

میگن پنیری باشه یعنی زیاد بهش شیر میدی

شیر زیاد میدی

من قرص نکسیوم میدم بهش خیلی بهتر شده

رفلاکس داره گلم ب دکتر مراجعه کن شربت میده کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولوو مامان مامان کوچولوو ۲ ماهگی