۱۱ پاسخ

منم 28 هستم عزیزم استراحت میکنم و روزی یدونه شیاف

من از ۲۵ سرویکسم ۲۳ بود
پساری گذاشتم و استراحتم ازون موقع خداروشکر تا اینجا رسوندم
فقط خیلی رعایت کن پساری ام خوبه بزاری

بر منم شکمی ۳۰ بود، دکترم گفت نگران نباش خوبه ولی شیاف ام استفاده می‌کنم.

اره بابا من هفته ۲۷ طول سرویکسم ۱۷ تا الانم رسوندم بدون استراحت تازه تو استراحت کن گلم

با استراحت میره بالا من ۲۹ بودم الان ۳۳ هستم

دوستم از ۲۴ هفته با سرویکس ۷ وپساری وشیاف و آمپول واستراحت مطلق کامل تا ۳۷هفته و سه روز خودشو رسوند و صحیح و سالم زایمان کرد نگران نباش چیزی نمیشه استراحت مطلق داشته باش حتی اگه دکترت بگه میتونی کارکنی

من از برج یک گذاشتم پساری

من از ۱۳ هفته سرویکسم بیست و هشته تا همین الان
ولی سرکلاژ دارم

همین بود البته با شیافت نگهش داشتم

آنومالی چند بودی؟

من با سیروکس ۲۹ فعلا ۳۳ ۵فته هستم

سوال های مرتبط