اصلا ربطی نداره زردی تو خونه از گروه خونیه
من به دکترم گفتم ،گفت هیچ ربطی نداره🫠
بچه بعدازبه دنیا اومدن شیر اندازه بخوره و ادرار کنه از بدنش خارج میشه ..
اینکه میگن گرمی نخورین و .... الکیه
قدیمیا میگفتن سردی بخور ولی بعضیا میگن سردی باعث کولیک میشه
و کولیک خیییییلی سخت تر از زردیه آدمو بیچاره میکنه
فققققط پیتزا نخور
فقط شیرخودت بده که بچه تند دسشویی کنه..گرمش زیاد نگیر
من اینکار کردم و خیلی فایده داشت برام
من همه چیزای که میگن رعایت میکردم بازم بچه هام زردی میگرفتن
پر خوری نکن ، گرمیجات زیاد نخور مایعات خیلی بخور میگن عرق کاسنی هم خیلی موثره و در آخر هیچی تاثیر قطعی نداره اگر زردی گرفت نگران نباش فقط پیگیر شو کامل دفع بشه ، عدد زردی زیر ده هم مهم نیست تند تند شیر بخوره خودبخود میره
هیچی فایده ای نداره تو گوگل سرچ کن راجع به زردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.