ربط نداره میگن.. ب گروه خونی ربط داره
من رو پسرم چون استراحت مطلق بودم اشپزی نمیکردم پیش مامانم بودم
همیشه هم جای سرد میخوابم پسرم با اینکه مرداد ماه دنیا اومد زردی نداشت مامانم میگفت برا اینه ک نه فعالیت داشتی نه جای گرم کار میکردی مثل اشپزی دیگه نمیدونم
هیچی گلم کاری نمیشه کرد نه ربطی به شما داره نه ربطی به تغذیت
انشاالله که زردی نمیگیره بچت حالا اگه یه درصد گرفت هم جای نگرانی نداره بدترین زردی ها هم برطرف شدن چیز غیرقابل حلی نیست با دستگاه ازبین میره
هیچ راهکار صد در صدی نیس
من شنیدم میگن عرق کاسنی خوبه بخوری ماه اخر از طرفی هم همینجا گهواره شنیدم طرف میگف خورده تهشم گرفته چندتا دیگه میگفتن ما خودمونو خفه کردیم از بس چیز گرم خوردیم بچه هم هیچیش نشد ….
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.