۲ پاسخ

امیدوارم هم من هم شما باردار باشیم

سلامم عزیزم تقربیا منم علائم دارم ولب نمیدونم چیه چون من امپول برای آزاد سازی تخمک زدم
تازه من اشتهام زیاد شده و خیلی تشنه امه

سوال های مرتبط