من واسه پسرم شیرم کم بود شیرخشک دادم کم کم شیرم کلا خشک شد و پسرم شیرخشک خورد
ولی الان واسه دخترم فقط شیرخودمو میدم
شیرخشک تنها برخلاف تصور بقیه که میگن راحته ، به نظر من سخت بود 🤦🏻♀️شیر خوده ادم راحتتره
اگه خوب وزن میگیره نیازی نیس
منم فقط شیر خودم میدم شوهرم نزاشت براش شیر خشک کمکی بگیرم، شیر خشک هم دردسره بیا آب بجوشون صبرکن هم سرد بشه اووو بچه هلاک شده، اگ هم میخوای شیر همیشه داشته باشی تا میتونی غذابخور، من سر بچه اولم باشیر خشک هلاک شدم ولی دومی رو نه خداروشکرشیر خودمو بهش دادم بشه شش ماهش که بشه دیگه میتونی غذاهای مقوی بهش بدی
منم شیرخودمو میدم
ولی همش فکرم ب کمکیه😢😢
من فقط شیر خودمو میدم
عزیزم منم مثل شما فقط شیر خودمو میدم دقیقا منم حس بدی داشتم همه کمکی میدادن من نمیدادم ولی پسرم خوب وزن میگیره با شیر خودم اگه همه چیزش نرماله دیگه نیاز ب شیر خشک نیست
دختر منم تا دو ماهش شد دیگه شیشه نخورد
من شیر خودمو میدادم همین فکرو کردم گفتم شاید سیر نمیشه کمکی دکتر براش نوشت چون رفلاکس داره الان هم شیرخودمو میدم هم شیرخشک
منم شیر خودمو فقط میدم
اونی که کمکی میده شیرش کمه
منم فقط شیر خودمو میدم کمکی میدادم اوایل بهم دکتر گفت نده معده بچه خراب میشه منم دیگع ندادم
منم فقط شیر خودم میدم
منم شیر خودمو میدم فقط
میخواستم کمکی بدم ولی نخورد
شیشه نمیگیره
منم فقط شیر خودمو میدم عزیزم
اگر شیرت سیرش میکنه عالیه عزیزم
بخداومن دوست دادم شیرم زیاد باشه کمکی ندم بهش
منم فقط شیر خودمو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.