۱۱ پاسخ

باهاش صحبت کن سرشو گرم کنین اینا محبت میخان منم دارم بیدار ک میشم درقفسو باز میکنم ی عالمه بازی میکنه اب و نونشو میخوره هروخ چراغارو خاموش کردمم میخابه صداشم در نمیاد

خواهرم یکی دارن وقتی میان میارنش خیلی ارومه شب هیچ صدای ازش نمیاد

منم دارم ۳ سالش بود مرد
یکی دیگه خریدم ۳ ماهش سرلاکی

جفت میخواد اگه براش بیارین آروم میگیره کمتر غرغر میکنه

روش پارچه بنداز😁

جفت براش بگیرید 😄

عاشقشم
دارم من
فندق من عشق منه

خووودا من عاشق اینام

😂😂😂وااای

حرفم میزنه

تحملش کنین عروس همینه کلا طوطی همینه 😂

سوال های مرتبط