خانما برای گرفتگی صدا میتونم دانه به دم کنم بخورم؟؟؟

۳ پاسخ

پس میوه سرد آب سرد و .... نخور.فرنی و سوپ و از این چیزا بخور.تا بهتر بشی

نشاسته به آب بزن بخور.و آب نمک قرقره کن.سرخود هم دارو مصرف نکن.اگه اذیتی حتما دکتر برو

نه عزیزم
نکن این کار رو. حتی اگه قبلا هم‌میخوردی الان نخور.
همسایه امون این کار اشتباه رو انجام داد و هنوز پشیمونه
قبل بارداری مصرف میکرد، تو بارداری از عطاری گرفت واسه سرفه و بدنش واکنش آلرژیک داشت و به خون ریزی افتاد

سوال های مرتبط

مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری