خانما واسه صبحانه دانه چیا چطوری بخورم ؟

۶ پاسخ

دانه چیا میگن برا یبوستم خوبه

مامانم می‌ریزه تو آب داغ با یکم آبلیمو میخوره
ولی بابام می‌ریزه تو آب سرد

من میریزم تو شیر و میخورم

شب بریز تو یه لیوان شیر با یه قاشق عسل. بذار تو یخچال صبح موز یا هر چی دوست داری خورد کن داخلش و بخور

من شنیدم دانه چیا و تخم شربتی چون لیزن باعث نرم شدن دهانه رهم و زایمان زودرس میشه
توی هفته های اخر باید بخورین نه الان،باز تحقیق کنید

ببخشید ولی چرا میخوری؟
چ خاصیتی داره؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۴ ماهگی