شما تو هفته ۲۴ این همه ازمایش دادین

تصویر
۵ پاسخ

وای نگم از ازمایشو سونو که دارم دیوونه میشم
انقدر ازمایش دادم انقدر سونو رفتم 😩 دلم میخواد گریه کنم
امروز بهم گفت باید از این به بعد هر ده روز اول بیای مطب سونو بشی بعد بری سونو بیرون که دقیق تره ( چرا دو دفعه سونو؟ چون پول بگیرن فقط)
واقعا همش زندگیم شده استرس الکی که دکترا بهم میدن
دراز میکشم رو تخت تا بگن همه چیز اوکیه دل ادم هزار راه میرم قلبم وایمیسته

من آزمایش گلوکز و تیروئید دارم

این روتینه خون قند دیابت و ادرار ایناس من دو سه بار دادم تا الان

من یه ازمایش تحمل گلوکز نوشت یه تروئید یه کم خونی
ادرار هم دادم برا عفونت

ازمایش گلوکز فک کنم

سوال های مرتبط