دکتر داخل مطب میتونه با دستکاهش ببینه یا حتمن باید سوتوی بیرون رفت؟؟؟
اگر درد داری حتما برو دکتر
تو هفته خطرناکی هستی
من درد داشتم
وقتی سونو رفتم گفت طول سرویکس پایین
دردهای انقباضی
من درد پریود و ترشح خونی داشتم
ولی خیلیا هم هستن اصلا علائم ندارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.