۱۱ پاسخ

نه طبیعیه

نه طبیعیه

من این دردوداشتم وسرویکسم پایین اومده بود

ن شاید عفونت ادراری داری

ن منم گاهی درد میگیره پای راستم

من ک دردش رو دارم اونم شدید به دکترم گفتم گفت طبیعیه ولی شنبه میرم سونو بدم دردش غیرقابل تحمل شده برام

نه برای کشیدگی ماهیچه و رباط های شکم و لگنه معمولا منیزیم خیلی ارومت می‌کنه

نه اصلا

نه یه درد طبیعیه اکثرا دارن ولی باز از دکترت بپرس

نهههه

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان لیا و نی نی🩷 مامان لیا و نی نی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه🎀 مامان معجزه🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیساوتودلی🤰🏻 مامان آنیساوتودلی🤰🏻 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری