۳ پاسخ

ن اصلاضررنداره من هرماه میزدم

نه من دو ماه پیش که زدم پریود شدم بعدش هم باردار شدم

ن چ ضرری

سوال های مرتبط

مبینا
در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 مبینا در انتظار نی نی 👩🏼‍🍼🤰🏼 قصد بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🤍 مامان توت فرنگی 🍓🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آترینا گودرزی مامان آترینا گودرزی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مـهــ🌛ــوا🐾 مامان مـهــ🌛ــوا🐾 روزهای ابتدایی تولد