من فشارم روی ۱۰ ، ۱۱ بود
از دیروز همش فشارم ۹
ایرادی داره؟؟

۳ پاسخ

خوبه نرماله اگه بیشتر ۱۳ شه جای نگرانیه

منم فشارم رو ۹ ،چیزی نگفتن بهتره که فشارمون بالا نیس تازه خیلی هم چیزای شور دوس دارم

من کلا فشارم تو بارداری اومده رو 9 بعضی موقع ها هم 8 دکتر گفت کاملا اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 هفته سی‌ودوم بارداری