تومطب فشارم ۱۰ و ۱۱ هست تو خونه میگیرم ۱۲ و ۱۳...

۵ پاسخ

من حس میکنم دستگاه خونگی عددش درست درنمیاد واسه همین میرم درمانگاه واسه گرفتن فشار

عه واسه منم همینطوره

منم .....

دستگاه خونه مشکل داره باید کالیبره شه
یا همیشه حواست باشه هر عددی بود یه دونه کم کنی

بخاطر استرس و راه رفتن فشار میره بالا

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری