۵ پاسخ

منم ۱۲ بود سرگیجه داشتم ، یکم بچیز ترش بخور بیاد پایین ، نمک اصلا نخوریا

خیار با ماست بخور و می تونی لیمو تازه یا آبلیموی خونگی یه قاشق بریز زیر زبانت یه دقیقه نگه دار خیلی ترش هست ولی نگه دار خیلی زود میاره پایین مامان من فشار خون دا ه این کار رو می کنه

آب قوره بدون نمک بخوری درجا خوب میشی

سیر بخور

لواشک بخور

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری