۹ پاسخ

من خونه فشارم همیشه پایینه بعضا بالا میشه ولی وقتی میرم پیش دکترم همیشه ۱۳ و ۹میشه فشارم ،فک‌کنم استرس میگیرم براهمین برام قرص نوشت گفت اگه تو خونه هم احساس کردی فشارت بالاس استفاده کن

منم کلی آجیل شور و چیپس خورده بودم😁ده بود
اگه اونا رو نمی‌خوردم فکر کنم هشت میشد
وزن هم منم 3کیلو تو یه ماه اضافه کردم دکترم گفت خیلیم خوبه 😅

از اوایل بارداری همش فشارم میرفت بالای ۱۳.۱۴ دیگ اسپرین گذاشت روزی یکی.فشارم نرمال شد ولی دیگ تا اخر باید اسپرین بخورم

توکل ب خدا ایشالا میاد پایین‌تر

عسلم فشارخون بالا به دور از شما باعث زایمان زودرس تو ماهای آخر میشه

من فشارم همیشه ۱۲ اس

منم اسپرین میخورم چون فشار شریان رحمی پایین بود

چند کیلو بودید عزیزم؟

کلا نمک خوب نیس خیز هم میاره کمتر بخور

سوال های مرتبط