سمت چپ دسم فشارمو میگیرم ۱۰
سمت راست ۱۳ نشون میده

۴ پاسخ

دستی که فشارش بالاتر هستش فشار اصلی شماست من اینو از دکتر قلب پرسیدم

چپ ملاکه

وااااا

😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وچهارم بارداری