یعنی میشه برم اولین سونو بگن دوقولوعه؟🥹😇🥲

۹ پاسخ

ان شاالله هر چی دلته و خیره برات بشه😍😍

تبریک میگم عزیزم بارداریت رو🫂

من ۴ روز تاخیر بتام ۷۸۰۰ بود میشه برا منم دوقلو باشه😍

خانما هرعکسی که بخاید براتون ادیت میزنم مثلا ماهگرد بچهاتون و عکس بارداری و تولد محرمی فقط با45تومن 😍😍😍😍😍😍😍الان ی پفک 120تومن شده من کم میگیرم ک همه بتونن این عکس های ناز داشته باشن
باکیفیت کردن عکس فقط با 35هزارتومن
باهرتمی خاستید عکس درست میکنم

دوست من دوقلو داره ولی سونو اولی که رفتن متوجه نشدن. سونو انتی بهش گفتن دوقلو

وای منم همش اینو میگم🫠

ایشالله که باشه بتات چند بوده. چند روز تاخیر داشتی

اره چرانشه

اگر ژنش رو داشته باشین آره

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو👼🍼 مامان فندق کوچولو👼🍼 هفته نهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۸ ماهگی