اولین سونو 🥲
۶هفتگی🤭

تصویر
۱۴ پاسخ

منم ۲۸ بهمن پریودم بوده .
چند هفته و چند روز میری برا قلبش ؟

سلام من تازه رفتم تو ۶ هفتگی هفته پیش قلب نبود فقط ساک بارداری و هماتوم بود ایا قلبش تشکیل میشه؟کی برم چک کنم باز

🥺🥺🥺🥺

قلبش تشکیل شده بود

قلبش تشکیل شده ؟
چون منم میخوام برم

الهی

قلب تشکیل شده عزیز؟؟

ای جان
قدمش خیر زندگیتون عزیزدلم

اخی عزیزم 🥹

ای جووونم عزیزمم🥹

کوچولو❤️🥰ماشاء الله

شکمی بود سونوت عزیز؟

ای جانم انشالله بسلامتی بغل بگیریش

قلب تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان مامان آرسام مامان مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتینا مامان آرتینا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان 🐣 کوشولو💙 مامان 🐣 کوشولو💙 روزهای ابتدایی تولد