روز اول ۶هفتگی هستم crl=3یعنی نرماله؟

۴ پاسخ

الان اوکیه من توی هفته هفتم گفت۵.۷
دکترم میگه اوکی نیست دارم از استرس و ناراحتی میمیرم

مرسی دورت بگردم

سونو دادی

اندازه جنین هست آره به نظرم نرماله

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۸ ماهگی
مامان مامان آرسام مامان مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان آراز
ivf مامان آراز ivf هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🐣 کوشولو💙 مامان 🐣 کوشولو💙 روزهای ابتدایی تولد