پسر منم همین بود
اهمیت نده عزیزم.. مهم اینه که سالم باشه
الان خیلیا بهم میگن پسرت لاغره
اما وقتی میبینم مشکلی نداره مهم نیست برام..
باید نسبت به خودش بسنجی
دخترمن هشت کیلوعه وزنش کمه ولی نسبت به نمودارخودش و کشکل رفلاکسش دکترش راضیه
بستگی ب وزن تولد داره من وزن دخترم ۱۰کیلوعه تولدش خیلی کم بود به نسبت اون دکتر گفت خوب نیست عالیه
وزن تولد چقدر بوده؟
دختر من ۱۸ ماهگی ۱۰ و صد بود
وزن تولد ۳۱۰۰ گفت خوبه رو نموداره
ولی بقیه بچه ها رو میبینم خیلی بیشتره
پسر من ۸۷۰۰
من پسرم برا ۱۸ ماهگی واکسنشو بردم ۹.۸۰۰ بود دکترش گفت خوبه
اشتهاش ماشللا عالی عالی. ولی از بس تحرک داره. و راه میره وگرنه با این اشتهایی که این میبود باید ۱۶یا ۱۵ کیلو میبود بخدا
ایکان ۱۲ کیلوعه گفت نرماله فکر کنم ده و نیم کمه یکم
نه عزیزم
پسر منم همینه
کمه انگار
بسته به وزن تولدش عزیزم اگه زیر سه کیلو بوده بله خوبه
فکرکنم کمه عزیزم خود دکترچیزی نگفت ک چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.