۱۱ پاسخ

اینجور ک مامانا نوشتن فک کنم هفته ای ۵۰۰ تومن میره رو قیمتش🥴

دکتر من گفت نگیر و واقعا هم راضی ام
گفت قبل از ورود به اتاق عمل ۲ تا شیاف بذار بعدش هم که خود پرستار میاد میذاره توس سرم هم مسکن میزنن
من واقعا مشکلی نداشتم یه کوچولو موقع بلند شدن و راه رفتن درد داشتم که انقد ذوق داشتم بچمو ببینم اصلا یادم نمیاد چجوری راه رفتم
پمپ درد یه جور مورفین بعد از چند ساعت حس خماری میاد سراغ آدم حال روحیت بد میشه

به من‌گفتن‌تا ۵ تومن هزینه دارخ

نه من نگرفتم دردش با شیاف قابل کنترل بود

من برای مرداد ماه پرسیدم گفتن ۴تومن

عالیه من که خیلی راضی بودم حدود ۴تومن بود

نظرات و که می‌خونی میمونی بگیری یا نه🥺

خیلی خوبه
خرداد ۴ تومن بود

۴ تومن همین اردیبهشت ۱۴۰۵
راضی نبودم زیاد‌. شیاف خیلی بهتر بود

پمپ درد عاليه حتما بگير خيلي درد و كنترل ميكنه من ارديبهشت سزارين شدم هزينه اش ٣/٥٠٠ بود

فروردین‌پارسال ۲۵۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان 💞جانان 💞 مامان 💞جانان 💞 هفته شانزدهم بارداری