۱۹ پاسخ

شاید به خاطر جنس شیر نان و گیگوز،هر چی خشک تر باشه فک کنم حجمش هم کمتر،اینسری وزنش کنم ببینم واقعا همون وزن روش نوشته یا نه

وای نان اینجوریه
مضخرف ترین شیره
بی برکت
من ببلاک میدادم تا درش پربود

ببلاک کامل پره بیومیل کمه نصفه

اندازه سه چهاروعده فک کنم ازرو شیر خشک کم میکنن عوضیا😒

واقعا خیلی کم کردن محتوا رو

کم فروشی به معنی واقعی
خدا نگذره ازشون

نان هم همبنحوره متاسفانه کلا ی شیر سه روز می‌ره نهایت

هر دفعه چند سی سی میخوره خب؟ بستگی به خوردنش داره دیگه

شوهر منم میگه گفتم مامانت بیاد نگه داره من برم سرکار از تو گدایی نکنم

نان عملا نصفه هست،تروویتال پره پر هست،نان پسرمنم که شیر کم میخوره دوروز ونیمی یکی تموم میکنه شایدم دوروزی

براش 1قاشق بریز یا غذا بده بخوره منم گفتم من هرچی غذا میدم بازم شیر خوشک میخوره هم شیر خودمو گفتم خوبه شیر خودم هم میدم بخوره

دقییییقا.انگار نان ۱ خیلی پر بود.

میگفتم تموم شده می‌گفت من دیروز خریدم چرا انقدر زود تموم شد

یعنی واقعا خا برسرشون دقیقا نان هم اینجوریه ولی ببلاک خیلی خوبه پره .
باز گیگوز از خیلی. کمه داخلش قبلا میدادم هرسری کمتر از سری قبله

سعی کن بیشتر بهش غذا بده اینجوری بد غذام میشه

بده خودش باز کنه میفهمه

بخدا الان خودم شیر خوشک میخرم

دقیقن
بعدم هرکس میگه قلط میکنع
هر چقدر میخاد بده بخوره

اره شوهر منم همینو میگه

وای دقیقا

سوال های مرتبط