خانوما کاپوچینو بخورم اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

تواینترنت نوشته هرچی که توش قهوه باشه خوب نیست

خانما هرعکسی که بخاید براتون ادیت میزنم مثلا ماهگرد بچهاتون و عکس بارداری و تولد محرمی فقط با45تومن 😍😍😍😍😍😍😍الان ی پفک 120تومن شده من کم میگیرم ک همه بتونن این عکس های ناز داشته باشن
باکیفیت کردن عکس فقط با 35هزارتومن
باهرتمی خاستید عکس درست میکنم

نخوررر

منم هفته های اول ترک قهوه و کاپیچینچ واسم سخت بود میگرفتم فقط برای طعمش سه چهار قسمت میگردم یدونه رو میخوردم تا کلا بیخیالش شدم هم کافین هم قند بالایی داره اگه اضافه وزن داشته لاشی ک خطر دیابت بارداری خیلی زیاد میشه

کم بخوری مشکلی نیس کافئین چون خوب نیست برا همین

کم اشکالی نداره ولی زیاد روی نکن

کافئین داره ؟

سوال های مرتبط

مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نَوا 🩷🎀 مامان نَوا 🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان گل پسری مامان مامان گل پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری