خانوما من ۶ هفتمه زیتون اشکالی نداره بخورم؟

۴ پاسخ

من هر روز ميخورم اتفاقا براي يبوست عاليه

نه بابا فقط چیزای زعفران دار نخور

نه خوبه

ن خیلیم مقویع

سوال های مرتبط

مامان یازهرا مامان یازهرا هفته هفتم بارداری
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان سوگند مامان سوگند هفته سیزدهم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری