بچها من میخوام باقله بخورم اشکالی نداره؟؟

۹ پاسخ

یه بیماری زنتیکیه که حساسیت به یه ماده توی باقله است
باعث دفع خون از ادرار و فاسد شدن خون میشه

من سر بچم چندبار خواستم بخورم به این امید که منو باباش مشکلی نداریم
بعد که دنیا اومد تقریبا یک سالش بود بهش دادم حالش بد شد.
بعد کلی آزمایش و دکتر متوجه شدیم فاویسم
تا آخر عمرم مدیون مادرمم که نذاشت بخورم وگرنه الان نداشتمش

نخور عزیزم
ممکن بچت فاویسم باشه خدای نکرده از بین میره
چه کاریه

ميگن بهتره خورده نشه تو بارداري.

نه نخور

سلام عزیزم چن هفته بوذی مشخص شد دوقلو بارداری

سلام عزیزم چکارکردی تنبلی تخمدانت خوب شدحامله شدی آخه منم تنبلی دارم باید چیکار کنم

نخور عزیزم
بچه فاویسم میگیره

اگه خودت یا همسرت ب باقالی حساسیت ندارید بخور مشکلی نداره اما سعی کن کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان سوگند مامان سوگند هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هفدهم بارداری
مامان نَوا 🩷🎀 مامان نَوا 🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان امیر حسن مامان امیر حسن ۷ ماهگی
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری