بچها گردو بخورم اشکالی نداره برای خودم یا جنین ؟؟

۶ پاسخ

نه روزی 2تا بخور حتما

گروه داریم تلگرام نمیاین😍
لینک گروه تلگرام zan80900
همه خانم هستن از خانم های گهواره

خوبه بخور ولی چون گرمیش زیاده کم بخور

نه خیلی خوبه پر از وستامین برای تشکیل قلب و همه چی خوبه من هر روز که دلم ور نمیداره ولی دکتر من می‌گفت اگه هر روز میخوری روزی یکی دوتا بیشتر نخور

اتفاقا خوب ن بد

مغزها عالین تو دوره بارداری. بخور .. هیچ اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری
مامان سوگند مامان سوگند هفته دوازدهم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته یازدهم بارداری
مامان 💙❤️💙 مامان 💙❤️💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته ششم بارداری