خانما من باقلا بخورم اشکالی نداره؟

۷ پاسخ

خطرناکه نخور

کم خونی میاره

من شب یلدا کلی خوردم وایی نمیدونستم خطرناکه 🥲

هم خودمم میترسم نمی‌خورم دیگه

نخوری بهتره

بخور ولی کم چون میگن خونو میسوزه

خطرناک....

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته پانزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هشتم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ ماهگی
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری