خانما معدم ترش کرده از دیشب چیکار کنم درد هم می کنه 😩😩

۷ پاسخ

ببین برای من اینطوری خوب شد که مایعات فراوون خوردم، موقع خواب یه ذره سرمو اوردم بالاتر، چند تا دونه الو رو خیس دادم و خوردم، بادومم معدمو خیلی اروم کرد
چون من بچم بریچه با سر بدجور فشار میاره

عزیزم شیر ولرم خیلی خوبه ببین بهتر میشی یا نه اگه اینا جواب نده همون فاموتیدین بخور سیفه تو بارداری

دکترم به من گفت روزی دوتا فاموتین ۴۰مینونی بخوری ادی ژل ساده ولی من خودم فاموتیدن ۲۰میخورم

پنتوپرازول میتونی صبحا ناشتا بخوری.
فاموتیدین هم میتونی بخوری هم دوز ۲۰ هم ۴۰ ضرریم نداره
من خودمم دوز ۴۰ میخورم زودتر اثر میکنه

پنتاپرارول بخور

منم اینطوری بودم دکترم ی قرص داد ناشتا میخورم خیلی خوبه به دکترت بگو تا برات تجویز کنه

قرص فاموتیدین

سوال های مرتبط

مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا مامان بردیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی