میکشین
این قلیونو یکماه پیش گرفتم۵/۸۰۰

تصویر
۶ پاسخ

متنفرم از بوش و شکلش نمیدونم چرا
ناگفته نماند بچه بودم میکشیدم 🤣🤣🤣

سرش فک کنم ماله خودش نیس

ببخشید کردن تو پاچت🫣😂
من خیلی نمیکشم تازگیا حالت تهوع میگیرم به قلیون کشیدن فکر میکنم😂

وا چخبره 6تومن کرده تو پاچت
مث همین دوستم گرفت 2هفته پیش 3400 عین همین مونمیزنه

من این مدلی باکیفش گرفتم3800

تصویر

تفریحی میکشم گرون نخریدی؟

سوال های مرتبط