متنفرم از بوش و شکلش نمیدونم چرا
ناگفته نماند بچه بودم میکشیدم 🤣🤣🤣
سرش فک کنم ماله خودش نیس
ببخشید کردن تو پاچت🫣😂
من خیلی نمیکشم تازگیا حالت تهوع میگیرم به قلیون کشیدن فکر میکنم😂
وا چخبره 6تومن کرده تو پاچت
مث همین دوستم گرفت 2هفته پیش 3400 عین همین مونمیزنه
من این مدلی باکیفش گرفتم3800
تفریحی میکشم گرون نخریدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.