۸ پاسخ

اوایل هر۸ساعت الان هرموقع اذیت باشه میدم

من هروقت ببینم اذیته میدم

۸ساعت یبار

هر وقت اذیت بشه میدم

دکتر ب من گفته هر 6 ساعت مثلا ساعت 3 عصر میدم باید بعدش 9 شب بدم تا اون موقع همش گریه میکنه زود تر از 9 بدم مشکلی داره؟

هرموقع دلش درد بگیره

من هروقت احساس میکنم اذیته

هر ۸ساعت ۱قاشق مربا خوری

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وچهارم بارداری