اوایل هر۸ساعت الان هرموقع اذیت باشه میدم
من هروقت ببینم اذیته میدم
۸ساعت یبار
هر وقت اذیت بشه میدم
دکتر ب من گفته هر 6 ساعت مثلا ساعت 3 عصر میدم باید بعدش 9 شب بدم تا اون موقع همش گریه میکنه زود تر از 9 بدم مشکلی داره؟
هرموقع دلش درد بگیره
من هروقت احساس میکنم اذیته
هر ۸ساعت ۱قاشق مربا خوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.