۱۱ پاسخ

من موقعی ک واکسن زده دخترم پیش مادرم بودم .

انشالااا سلامت و تندرست باشن عزیزم‌.
فقط برو پیش مادرت یا مادرشوهرت تا کمکت بگیرنش .

ایران انشالا زیر سایه پدر مادر بزرگ بشن .
خودت گیرت اومد یا دکتر میرفتی

اخی عزیزممم خدا صبری بهت بده که خیلی سخته.
دوقلوهای پسرن یا دخترن😃

دختر منم خیلی گریه میکرد بیقرار شده بود تا ۳روز

دستش سنگین بوده

استامینوفن بهشون میدی

حوله گرم و سرد براشون گزاشتی؟

دو تاش باهم نباید میزدی

پاهاشونو قنداق کن

فقط صبوری😀

سوال های مرتبط