سلام مامانا اونایی ک ال ارژینین میخورن
تا کی باید قطع بشه ؟؟

۱ پاسخ

من هفته ای ۲بار فلان میخورم دکتر گفت داروهاتو ادامه بده

سوال های مرتبط