پاستوریزه
پاستوریزه پرچرب نی میزنم میخوره ازین ۲۰۰ میل ها
یا تو فرنی و سرلاک میریزم یا روی بیسکوییت مادر میریزم
پاستوریزه. توی شیشه
هیچکدام
لیوان
فقط پاستوریزه
فعلا چند روز یکبار بهش میدم چون گرمه قبلا هروز میخورد مسموم شد
پاستوریزه، لیوان
هیچ کدوم چون دوست نداره
ولی بعضی وقتا شیرکاکائو یا شیر توت فرنگی میخوره
سر من هر ار گاهی محلی خوب میجوشونم توی لیوان
پاستوریزه تو قمقمه اش میریزم میخوره
شیر محلی بهش یدم تو لیوان
شیر پاستوریزه با خرما و سویق سنجد تو مخلوط کن میریزم،میریزم تو شیشهبهش میدم،کلا هفتهای دوسهبار،چون بیشتر باشه زده میشه
منم تو لیوان نی دار هم پاستوریزه هم محلی میدم
و اینکه بیشتر از یک لیوان در روز ندید کم خونی میاره
فقط غیر پاستوریزه شیر گاو یا گاومیش.. ولی حسابی میجوشونم ک هرچیزی باشه رفع شه
تو لیوان نی دار میدم بهش جز اون گیر میده فعلا عادتش به اونه منم میخوام فقط شیر رو بخوره گیر نمیدم بهش
فقط پاستوریزه، تو لیوان نصف فنجون میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.