دست پسرم چرا اینجوریه؟واکسنشه؟ عیبی نداره ؟

تصویر
۵ پاسخ

طبیعیه گلم دستکاریش نکن

طبیعیه عزیزم درد هم نداره که بگی اذیت میشه

دختر منم اینجوری شده

برا پسر منم اینجوریه

نه مثل جوش چرکی میشه خودشم خوب میشه بهش دست نزن

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۰ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۵ ماهگی