۸ پاسخ

ببرش دکتر سرخود که نمیدونی چه چرک خشگنی و چه مقدار بدی

تول نداره ؟

قطره بینی بزن گلوشو بشوره ببره

آزیترومایسین۲۰۰ بگیر بده بهش خوبه بدتر نشه اب سیب هم هر دو سه ساعت ی بار بهش بده اب سیب خیلی خوبع برای گلودرد

عزیزم آنتی بیوتیک سرخود نده
منم پسرم لوزه دارد همین که یکم سرما میخوره خیلی دهنش بو بذ میگیره

عی بابا گناه داره بنده خدا آزیترومایسین ۲۰۰بگیر بده چرک خشک کنه

خب همونه دیگ چرک خشکن بده

الان لوزش رو دیدم رو لوزه هاش عفونت چرکی داره

سوال های مرتبط

مامان اقا مهرسام😍🧿 مامان اقا مهرسام😍🧿 ۵ سالگی