ویروسه فقط باید سرم بزنه
برای اسهالش کشک بده بخوره چه دونه ای چه کاسه ای هرجوری ک داری برای استفراغش هم شربت دمیترون و اندسترون بگیر برای اسهالش میتونی پودر کیدی لاکت هم بدی برای اینکه بدنش کم آب نشه هم پودر او آر اس
شیاف نذار چون اسهال بیشتر میشه
سرما خورده از همین اول آنتی بیوتیک نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.