سلام بنظرتون پستونک بادومی بگیرم یا ارتودنسی؟

۲ پاسخ

اولش بادومی باید بگیری

میگن ارتودنسی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فلفل🌶️ مامان فلفل🌶️ ۶ ماهگی
مامان سید مرتضی مامان سید مرتضی ۸ ماهگی
مامان آراد و تودلی مامان آراد و تودلی هفته سی‌وچهارم بارداری